Hoe lang we weg nog blijven

maandag 18 juli 2011

We blijven Nederlanders dus....... effe zeuren :)

Vandaag gingen we voor de laatste keer naar een Waterpark. Het was de laatste dag dat onze tickets geldig waren. We gingen vanochtend vroeg weg omdat onze ervaring leert dat het laat op de dag vaak gaat regenen. Mijn zus heeft natuurlijk wel gelijk... het heet niet voor niets een waterpark maar het is toch makkelijker als je droog je auto in kan.

We waren rond half 10 in het waterpark en vonden makkelijk een plekje aan de waterkant. Omdat het nog zo rustig was gingen we gelijk in de Crush 'n Cusher. Een soort achtbaan maar dan in het water. Heel leuk. Ik heb het wel daar bij gelaten :), je moet het natuurlijk niet overdrijven. Daarentegen ben ik wel vaak in de Lazy River geweest en natuurlijk in het bad met de grote golven.

Maar nu komt het zeuren... het was warm, heet, zonnig, niet normaal. Aan het eind van de dag konden we alleen nog maar met een stoeltje in het water zitten en zeggen dat het heet, heet is. Maar tegelijkertijd was het natuurlijk ook heerlijk!

We gingen niet te laat terug naar huis omdat we 's avonds naar Disney downtown gingen. We hebben daar heerlijk (een beetje op stand) gegeten in een Italiaans restaurant. mmmmmmm, dat was erg lekker. Toch weer heel anders dan de burgers en patat die we deze weken hebben gegeten. Hierna zijn we nog naar Disney Quest geweest om spelletjes te spelen (motorracen, schieten enz.).

Een leuke dag is het dus weer geweest. Ik schrijf dit blog nu lekker met een baco. We moeten nog flink doordrinken want het is toch zonde om te veel over te houden.

Morgen gaat de familie van Rijs en Bert naar Kennedy Space center. Mijn interesse ligt daar niet dus ik (en Nienke en Daan) doen morgen heerlijk rustig aan.

Tot schrijfs!
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Dagen gaat sneller , blogs worden korter , het wordt tijd , tijd om weer naar mooi nederland te komen . nog even genieten , Marieke heerlijk bij zwembad starks met je schatjes van kinderen . Al zal Nienke wel bij moeten slapen de lieverd .

    Hier is het droog . en de eerste wandelaars van de vierdaagse zijn 2,5 uur op weg .Daar ben ik echt niet geschikt voor , kijk het lekker voor de buis.
    Ga nu mijn clienten verblijden met mijn bezoek , ook hier veel collega,s op vakantie dus zijn ze blij een bekend gezicht te zien .
    Fijne dag vandaag

    xxx Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb ik nog toe te voegen aan het verhaal van Wenda. Zo'n rustig dagje is ook heerlijk.
    Je zal nog terug denken aan het warme weer, want deze maand is het in Europa niet zo best. Deze week gaat de Toue de France over de Galibier. Daar was het gisteren 3 gr. en het had gesneeuwd. Nu is sneeuw wel leuk, maar alles op zijn tijd.
    Er wordt in het gehele Alperngebied veel storm en regen, met als gevolg wateroverlast, voorspeld.
    Jullie tuin heeft dus op het ogenblik ook niet gesproeid te worden, want alles wordt nat genoeg.
    Voor jullie is het ajmmer dat het er bijna op zit, maar wij vinden het niet zo erg, wij zullen blij zijn als we jullie weer zien. We missen jullie toch wel erg hoor.
    Een fijne dag toegewenst en tot de volgende blog.
    Liefs, mamma en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo marieke ik schrijf altijd met een pen
    en een baco gebruik ik om moertjes vast of los te draaien.grapje!!Kunnen jullie al een beetje afscheid nemen van florida of zouden jullie er nog wel een paar weken aan willen plakken Groetjes van de Mauritssingel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve allemaal.Ik wens jullie een goede thuisreis Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marieke

    Ik zou haast medelijden met je krijgen. zo lekker op een stoeltje in het water met een drankje. haha. Zo te lezen en te zien hebben jullie het heel leuk.
    Ik vroeg me wel af of jullie ook last hebben van de hittegolf die in Amerika is. hopelijk is het uitte houden voor jullie.
    nou heel veel groetjes van mij aan iedereen daar!!
    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen